Drukpunten afgesloten

24 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Gisteren het hoofdstuk drukpunten afgesloten. En we hebben ze gevoeld :) Niet altijd even prettig maar wel de beste manier om te leren ze te vinden. Daarna moesten ze natuurlijk nog even op m'n been getekend worden, Mac is nu eenmaal gek op tekenen. Ik heb ze er nog niet helemaal afgekregen maar dat zal zo met nog een douche wel lukken. In de middag creatief bezig geweest om de drukpunten in de rest van de massages te voegen wat eigenlijk heel goed ging. Hoewel dat in eerste instantie nog even lastig opzoeken is omdat mensen dan in een andere houding liggen.

Het Duitse meisje is gistermiddag laat met haar Australische vriend aangekomen waarna we met z'n allen uit eten zijn gegaan. Dus weer een ritje achterin de truck, blijft leuk, oncomfortabel als je de kussen vergeet, maar leuk.Het eten was weer fantastisch en we hebben een hoop lol gehad. De Australiër heeft een Nederlandse oma en wist te vertellen dat ik er niets aan kan doen: Dutchies are witty :) Hij kan er zelf ook wat van dus je kunt je enigszins een voorstelling van de gesprekken maken. Nog lekker met ze na zitten praten toen we terug waren, oa over wat je met je leven wilt doen. Goede gesprekken hier, top.

Vandaag gaan we met de kruidenstempels aan de slag. Volgens Mac worden we geel vandaag, ik ben benieuwd. En dan moet ik alweer bezig met zorgen dat m'n was gedaan is zodat ik morgenmiddag in kan gaan pakken.... ik heb er tegelijk helemaal geen zin en juist heel veel zin in. Maakt niet uit, vlucht is geboekt dus inpakken is wat ik morgenmiddag doe. En eigenlijk denk ik dat ik vooral heel veel zin heb in weer wat nieuws! Het is een fijn idee dat ik makkelijker reis met m'n backpack en m'n koffer kan de Amerikaanse goed gebruiken dus die heeft ook alweer een nieuwe bestemming. Maar eerst nog maar even genieten van 2 leerzame fundagen!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade