Video's

19 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

M'n eerder geladen video's bleken verdwenen te zijn dus ik heb ze opnieuw ge-upload, het zou nu goed moeten zijn. Indruk van de regen, het Yee Peng festival en de massage/sfeer.

Vanavond werden Valentin en ik weer uitgenodigd om met de familie te eten en het was weer ontzettend lekker (tsja... wat is hier níet lekker?). Het zoontje van de werkneemster (6 jaar oud) heb ik spelletjes laten doen op m'n laptop, was voor hem de eerste keer en zelfs zonder dat we ook maar 1 woord konden wisselen ging dat uitstekend :) Hij vindt het geweldig, op dit moment heeft hij de laptop van Valentin geconfiskeerd haha.

M'n Turkse slippers hadden van de week de geest gegeven dus die zijn inmiddels vervangen door Thaise exemplaren van wel 25 baht (66 cent) en ze lopen hartstikke comfortabel.

Net een email weggestuurd om te zien of ik m'n verblijf voor volgende week kan regelen,  wordt waarschijnlijk toch een ander eiland, maakt niet uit, het zijn allemaal tropische paradijsjes! Even het antwoord afwachten en dan het vervoer regelen. Wordt waarschijnlijk een combi van vliegtuig, trein en boot met hier en daar een taxi tussendoor ofzo... ben ik blij met m'n backpack! En Macs vriendin wil wel boeken wat nog wel eens in de prijs kan schelen, top. Helpen en geholpen worden... het is hier zo normaal, heerlijk.

1. Hannie janssens:
    19 november 2016
    rinus en ik hebben weer genoten van je reisverhalen en wij feliciteren je met het behalen van je diploma. Verder zien wij wel naar welke plaats je gaat en hoe het verder met je gaat. Heel veel plezier nog.
  2. Shirley:
    19 november 2016
    Fijn dat ik met m'n gebabbel anderen ook kan laten genieten :). Ik ga ook zien waar ik terecht kom, hoe geweldig is dat? Hartstikke leuk dat er al zoveel inmiddels zijn uitgezwermd en je nu vanuit allerlei uithoeken berichtjes krijgt, wederom om te koesteren. M'n geplande magneetbord met foto's is al vol voordat ik er eentje heb gevonden :D