Laatste avond San Pu Loei

25 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Vandaag weer al het geleerde geoefend en nieuwe tips en trucs gekregen. Veel met de voeten gemasseerd, als je een beetje je balans kunt houden is dat een heel makkelijke manier.Kost weinig energie en kracht met een enorm effect. Daarnaast wat punten in de nek gevoeld (oh wat voel je die!!!) en uitgeprobeerd waar je ontzettend voorzichtig mee moet zijn. Wel supereffectief en heel interessant om te merken dat ze op iedereen een andere uitwerking kunnen hebben.

Ook weer tussendoor veel gepraat, dat is echt een bonus (naast de steeds overheerlijke lunches). Mac kan mooi overdrachtelijk vertellen en iedereen heeft wel z'n eigen verhaal. Eén van z'n voorbeelden:

Stel dat zwart negatief is en wit is positief. Over het algemeen is het heel lastig om iets zwarts wit te maken, daarvoor heb je wel een aantal lagen nodig. Maar als iets wit is, heb je maar 1 stipje zwart potlood nodig en het wordt al gezien... Iets om eens bij stil te staan.

Nog heel mooie dingen te horen gekregen bij het afscheid nemen van 2 studenten, heel fijn. Na de lesdag hebben we gezamenlijk nog wat gedronken en daarna ben ik maar eens gaan inpakken en.... het is gelukt!

20161125_203046[1]

Alles zit erin. M'n toiletspullen en handtas kunnen in m'n kleine rugzak. Ik heb wel weer geleerd dat ik nóg lichter kan reizen de volgende keer, die er zeker gaat komen, ik weet alleen nog niet wanneer.

Daarna samen met de Duitse en de Australiër naar de markt gegaan om wat te eten te halen. Vandaag heel ongezond maar wel lekker een gevulde pannenkoek genomen (met chocoladesaus en het plakte nogal dus je kunt je de troep wel voorstellen) met als toetje thuis een heleboel passionfruit.

En dan zit het er hier dus op.... nu nog gezellig met elkaar wat drinken en dan morgenvroeg op weg naar het vliegveld en weer een dagje reizen. Ontzettend veel foto's, ervaringen en mooie momenten rijker.

15207843_1835463570058751_1153161933_n