Hot hot hot..

8 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Ongelooflijk heet vandaag en dat op een dag dat er in NL sneeuw valt, wat een contrast. Zelfs met alle ventilatoren aan was het heet in de school. Ik had ontzettend mazzel want ik heb alleen maar gewerkt vandaag, ik heb er minder last van als ik bezig ben.

Het begon al goed dat ik op de master himself mocht oefenen, van wie kan je tenslotte betere feedback krijgen?! Het begint al echt 'eigen' te worden en Mac was dan ook heel tevreden, fijn. Na de lunch kon ik weer oefenen, dit keer op zijn vriendin. Die ligt heel regelmatig (vrijwel dagelijks) model, dus die weet ook wel hoe het moet voelen. Heel veel geleerd vandaag dus.

Nadat we klaar waren Mac nog een van m'n eigen massages gegeven omdat hij last had van z'n schouder. Hij vond het in elk geval een heel fijne massage en wat het voor z'n schouder heeft gedaan moeten we nog maar even afwachten.

Nu net douche nummer 2 van vandaag gehad en die wordt ongetwijfeld nog wel gevolgd door douche nummer 3, het is heet en broeierig. Zo meteen gaan we met z'n allen uit eten, Mac neemt ons mee naar een organic farm. Zal vast weer heel erg lekker zijn en gezellig is het sowieso. Prima dag dus :)