Relàx... enjóoyyy...

5 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

En daar zit je dan op een zaterdag om 8 uur 's morgens. Weer achterin de open truck, op weg naar de San Kamphaeng Hot Springs. Met dit klimaat een prima manier van reizen moet ik zeggen. Onderweg nog gestopt om even een tempel te bekijken en daarna snel doorgereden voor de broodnodige ontspanning :D. Het laden van de foto's gaat vandaag wat traag dus mocht je benieuwd zijn naar hoe het eruit ziet, ze staan als het goed is snel in het betreffende album. Het was zalig, heerlijke lunch weer gehad, mijn hemel wat is al het eten toch lekker! En grappig dat je daar zelf in de bronnen eieren kunt koken. Rond een uur 15.30 weer terug. Lekker wat opgefrist, nog wat gehangen, zelfs wat gespeeld met de mondharmonica, ik ben niet de enige die er een bij zich heeft maar ik heb nog wel wat te oefenen zeg maar. Desondanks was het wel erg leuk om even te doen! Daarna richting Changmai gegaan. Allemachtig wat een drukte!!! Maar wel heel leuk om te zien en mee te maken. In e.o.a. onooglijk tentje gegeten, was alweer geweldig natuurlijk en dat voor maar 50 baht, geen geld dus.

Terug hebben we weer een tuktuk genomen en weer raakte de chauffeur verdwaald  Het is blijkbaar nogal wat om vanuit de grote stad deze plek te vinden, of zoals Lauren zei: Oh my god, it's like trying to find middel earth! :) Wel grappig maar daardoor nu wel ook laat dus vandaag maar even een krabbeltje en snel slapen. Morgen is het de bedoeling naar de olifanten te gaan. Volle dagen maar wel érg leuk.