Bijzondere dag..

9 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Vandaag de 'best massage sequence ever so far'... zowel om te geven als te ontvangen. Met tussendoor het bericht dat Trump dan toch echt gekozen is... werkelijk ongelooflijk toch? En iedereen hem maar voor gek verklaren toen hij eraan begon... Afijn we gaan het meemaken.

Vandaag op de achterkant van het lichaam gewerkt, veel voet, veel rug, altijd goed.  Ik was erg blij met Valentin, hij heeft heel veel aanleg voor massage, het was zó goed. Zowel als gever als als ontvanger houdingen aangenomen waarvan ik niet wist dat ik ze in me had. Met hielen lopen over onderkant voeten, met bal van de voeten, vuisten.Knieën op bovenbenen en billen, veel met onderarmen gewerkt en ook de lachspieren nog heel goed gebruikt!

5 minuten daarvoor heel serieus de vraag (lees met frans accent): 'is the pressure on your bum allright?'' En dan bezinkt het.... zowel het idee dat je voor het begin van deze opleiding het nooit zou hebben bedácht dat je deze vraag zou stellen als de beelden van de gezichten/reacties van mensen als je die vraag 'normaal' zou stellen.... tranen met tuiten! En ondertussen natuurlijk gewoon door masseren :)

Nooit geweten dat je een (en je eigen) rug zo ver kunt strekken en dat het nog geweldig voelt ook. We hebben allemaal het idee dat we wel een paar centimeter langer terugkomen. Met de dag word je flexibeler ook. Ik zou nu zo naar bed kunnen en slapen maar ik houd het maar op wat te drinken en zo wat te eten halen (y).