Het boek is uit...

3 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Het boek is uit, letterlijk. We hebben vandaag tot 17.30 uur doorgewerkt maar het boek van deze week is én in theorie én in praktijk uit wat betekent dat we morgen de hele dag alles kunnen oefenen. Geweldig! De massage werd al meer eigen maar de onderdelen van vandaag vertoonden erg veel overeenkomsten met de massage die ik al geef dus dat was 'makkelijk'. Ben erg benieuwd hoe morgen de hele massage achter elkaar gaat maar ik heb er best vertrouwen in.

We hielden dus al laat op, eten hoefden we eigenlijk niet te halen omdat we nog wel het eea hadden waar we wat van konden maken maar we wilden wel een biertje, dat was gisteren goed bevallen :). Al met al dus laat aan het bier, nog later aan het eten en terug naar het bier en nu is het dus 00.45 uur.... eigenlijk te laat maar gezelligheid kent geen tijd nietwaar?

20161103_204912

Ik krijg van veel kanten aangeboden dat ik op mensen mag oefenen. Lief! En ik stel het erg op prijs :). Maar ik heb 4 kinderen, mèt aanhang die zich ook wel willen opofferen, nog afgezien van de ruim 6 uur per dag dat we hier hard werken, dus dank jullie wel maar nee bedankt, het is wel m'n werk en inkomen  Dus voor wie het wel ook graag wil ervaren: jullie zijn uiteraard allemaal van harte welkom, tegen gangbaar tarief :p (Ja ik leer hier echt veel haha). Wel jammer dat de massagematten niet even mee te nemen zijn naar NL, dat wordt nog zoeken als ik weer thuis ben. Ik zal proberen eraan te denken morgen eens wat foto's van de massages te maken om een idee te geven. Voor nu zit m'n dag er dan toch echt op.

20161103_182604