Bangkok

28 oktober 2016 - Bangkok, Thailand

Vlucht was nog geen 8 1/5 uur, dan noh wel een eind lopen naar immigratie en koffer maar dat was juist wel even erg lekker. Daar kon ik ook meteen doorlopen. Helaas was er geen vliegticket voor vandaag naar ChangMai dus dan maar met de trein, geen slaapcoupe meer vrij... dat betekent dus aankomen op het station om 4.05 uur en nog steeds geen bed voor mij dus :p
De mensen zijn supervriendelijk en wat ik tot nog toe van Bangkok zie is niet superaantrekkelijk maar ik hoef nog maar 2 uurtjes zoet te brengen. Genoeg indrukken dus geen tijd om de vermoeidheid te voelen. Om de haverklap word ik aangesproken met de vraag waar ik heen ga en heb je weer even een leuk gesprekje. Met de een een stuk makkelijker dan met de ander :D Het verkeer is een theater op zichzelf! Alles krioelt door elkaar, van scootertjes en tuktuks tot de meest moderne dure auto's en bussen. De tuktuk meneren proberen natuurlijk je over te halen wat te gaan sightseen maar ook als je nee zegt wijzen ze je wel vriendelijk waar je je koffer zolang kunt droppen. Geweldig!

1. HAnnie:
    28 oktober 2016
    Hallo meisje,
    Gelukkig ben je al een heel eind op weg, nu nog de laatste uurtjes. Wat het verkeer betreft in die landen zal je je zeker verbazen. Al die stinkende brommertjes die je voorbij scheuren en let maar goed op. Wij wensen je nog een verdere goede aankomst daar.