Big mistake..

31 oktober 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Je bed uitkomen en direct op je 'eigen' veranda even rustig een bakkie kunnen doen is toch wel heel luxe. De plannen die we hadden om lekker eieren voor het ontbijt te bakken zijn vervangen door heerlijk fruit. Leek leuk om me te beginnen maar het was zo lekker dat we vol zaten voordat we uberhaupt aan eieren dachten :).

En toen was het dan zover, tijd om te beginnen.Een stuk theorie, een stuk geschiedenis, het gebed met elkaar en toen ging het rap. De Thaise massage werkt van de voeten naar boven en ik heb vandaag dan ook veel aan m'n vader gedacht... Man man man wat een ontzettend lekkere voetmassage! Tijdens de (overheerlijke) lunch waren we het dan ook meteen eens met elkaar: big mistake om dit alleen te doen! Want wie gaat ons die geweldige massage nou geven als we terug zijn? We moeten er deze weken maar flink van genieten dus. Ik kwam er niet alleen achter dat ik veel leniger ben dan ik dacht maar ook dat ik toch stijver van de reis was dan ik dacht. Het zijn allemaal ontzettend leuk mensen, allemaal 'funny' op hun eigen manier. Geweldig, wat krijg je daar mooie gesprekken van.

Laat in de middag nog even naar de markt geweest. We hebben inmiddels besloten ergens deze week een pad te kopen zodat we allemaal eens kunnen proeven ;)

20161031_180206

Niet iedereen is even enthousiast maar toch ook wel nieuwsgierig.

We hadden van gisteren nog eten over en van de lunch ook dus vandaag is kliekjes dag, bepaald geen straf. Na het eten gaan we gewoon nog lekker verder met oefenen, wat zullen we goed slapen vannacht...

1. Yvonne de Nies:
    31 oktober 2016
    Wat een leuke eerste dag. Ik denk dat pap gezegd zou hebben; meer hoef je niet te leren.
    Leuke foto's Ik kijk uit naar je volgende verslag.
  2. Shirley:
    1 november 2016
    Haha ja dat denk ik ook! Maar zelf wil ik toch wel graag alles leren. Ik heb inmiddels het nodige gezien en gevoeld en ik ben absoluut fan. Foto's vallen me erg mee omdat ik tot nog toe alleen kiekjes aan het maken ben. Het is wel de bedoeling nog wat 'echte' foto's te gaan maken ook maar nog geen tijd voor ;)
  3. Nicole:
    1 november 2016
    Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt! Massages en eten mooie combi en ik ben reuze benieuwd hoe pad smaakt. Ik verwacht iets van droge kalkoen... maar misschien zit ik er helemaal naast. Hou ons op de hoogte!
  4. Shirley:
    2 november 2016
    Ja dat heb ik ook gezegd! Eigenlijk is wonderlijk genoeg maar 1 van de fransen avontuurlijk op voedselgebied... en dat voor mensen die slakken eten enz... "Joh, gewoon proberen, misschien smaakt het als kip' :) Maar zo met z'n alleen uitproberen willen ze dan toch wel ;) En ja ik heb het heel erg naar m'n zin. Wat oude ideeën worden hier weer tot leven geroepen dus ik heb weer wat te denken of liever wat uitzoekwerk te doen... leuk!