Gelukt!

10 november 2016 - Tambon San Pu Loei, Thailand

Vandaag was hard werken zowel om te geven als te ontvangen :). Pfff, over zweet uitbreken gesproken... eerlijk is eerlijk, daarna voelt je lichaam fantastisch maar sommige strekkingen zijn behoorlijk heftig! Daar zijn gelukkig géén foto's van gemaakt maar on een indruk te krijgen:

20161110_15072620161110_15071820161110_150713

We hebben in elk geval ook weer veel lol gehad. Morgen weer de hele dag het geleerde in de praktijk brengen dus het komt heel goed uit dat ik zaterdag samen met een medestudente een tochtje Chiang Rai ga doen met een stop bij de hotsprings. Daar zullen onze spieren vast heel gelukkig van worden :)

We moeten wel om 7 uur 's morgens klaarstaan in Chiang Mai dus dat wordt midden in de nacht opstaan maar ach, je moet er wat voor over hebben.

Vandaag de fiets maar weer naar het dorp gepakt, das nog best zwaar op die kleine fietsjes gemaakt voor kleien Thai ;). Er is zo af en toe een buitje gevallen uit deze lucht maar niets heel bijzonders.

20161110_162613

Vanavond de Argentijnse nog even een 'gewone' massage gegeven waar ze erg blij van werd. Altijd leuk om mensen blij te maken!

Ik ben benieuwd, we hebben ons voorgenomen morgen te gaan koken, we zijn dan maar met z'n vieren, Plannen kunnen zomaar veranderen tenslotte. Maar aangezien we zaterdag dus belachelijk vroeg op moeten zullen we het maar niet te laat maken. Nu ook weer bedtijd hier... zzzzzzz.....